Budeme na zastupitelstvu také projednávat:
Provozní řád sokolovny /platný od 01.01.2018/
Hlavní zásady provozu sokolovny :
1. Obecní úřad Lipovec zajišťuje organizačně , finančně a materiálově řádný , bezpečný a hospodárný provoz budovy Sokolovny, Lipovec čp.194.
Obec hradí provozní náklady této budovy (kromě el.energie v prostorách užívaných TJ Sokol Lipovec a bytu, které mají samostatný elektroměr).
Obec je zodpovědná za každoroční revizní prohlídky plynových zařízení, požárních zařízení (hydranty, hasičské přístroje), za provádění revizních zpráv elektroinstalace a hromosvodů v daných termínech.
2. Prostory sokolovny může užívat v podstatě kdokoliv – samozřejmě po dohodě s pracovnicí obecního úřadu. Termíny jednotlivých akcí resp. pronájmů si musí zájemci o využití sokolovny dohodnout s hospodářsko-správní pracovnicí obecního úřadu, která vede „kalendář akcí“ v sokolovně. Na akce budou s povolením vydány i vstupenky s razítkem obce v počtu 227 ks.
3. Samozřejmým předpokladem je dodržování těchto pravidel.
Všechny nevýdělečné akce pro všechny „domácí“ spolky v obci budou bez nájmu a bez dalších poplatků (pořádající spolky hradí pouze způsobené škody- vyčíslené starostou obce a odsouhlasené radou obce). Nájemce je povinen zkontrolovat stav sokolovny včetně zařízení a vybavení před konáním akce resp. při předávání klíčů od objektu.Tuto povinnost má uživatel i při předávání klíčů od objektu sokolovny, včetně jejího vybavení a zařízení.Případné závady jsou zálohově účtovány sazbou 5.000,-Kč (při opravě do 10 dnů je záloha vrácena), které se použijí na odstranění způsobených škod.Pořadatel – nájemce - se podpisem tohoto provozního řádu zavazuje uhradit veškeré náklady vzniklé uvedením sokolovny a jejího vybavení do původního stavu (stavu před akcí).
4. Ostatní akce podléhají jednotnému nájemnému 20,- Kč za prodanou vstupenku (minimálně 2000,- Kč) + náklady na spotřebované energie (při předání klíčů a zase při jejich odevzdání se opíší stavy plynoměrů-tj. hlavního, podružného TJ Sokol a podružného pro byt a elektroměru. Vodné se účtuje paušálem 250,- Kč /akce. U akcí nad 70 lidí paušálem 500,- Kč ).
Navíc se hradí způsobené škody a pořadatel zajistí „hrubý“ úklid – zvratky, bláto, rozlité tekutiny, střepy. Paušál za úklid (ale i spotřebu mýdla, toaletního papíru….) je 200,- Kč a při větších akcích (nad 70 účastníků) 500,- Kč. Kapacita sokolovny je pro taneční zábavy a plesy 227 účastníků,ta je nepřekročitelná.
5. Nájemce je povinen zajistit, že veškeré zařízení a majetek bude užíván jen a pouze k účelům k němuž je určen. Nájemce je dále povinen dodržovat a zajistit dodržování všech bezpečnostních, protipožárních a hygienických předpisů a pravidel.
Nájemce byl výslovně upozorněn na dodržování nočního klidu.
6. Nájemce byl upozorněn, že ve všech prostorách sokolovny je zakázáno
- kouřit a manipulovat s otevřeným ohněm
- zasahovat do elektrických zařízení a rozvodů (nesmí být zřizována žádná provizoria, opravovat elektroinstalaci za provozu apod. - opravu elektrických zařízení smí provádět pouze pověřený zaměstnanec obce
- manipulovat s prostředky protipožární ochrany bez požárního nebezpečí.
- zasahovat do teplotních regulací v jednotlivých částech objektu nebo jinak manipulovat s topnou soustavou
- odnášet bez souhlasu správce předměty a zařízení
- poškozovat nebo úpravami znehodnocovat stávající zařízení
7. Nájemce byl upozorněn, že je nutné trvale udržovat volné a průchodné únikové cesty, přístup k rozvodným zařízením el. energie, plynu a vody a dále k přenosným hasicím přístrojům a nástěnným hydrantům. Nájemce se seznámil s hlavními uzávěry vody, el. energie a plynu. Nájemce se seznámil s umístěním nástěnného hydrantu a přenosných hasících přístrojů.
Nájemce byl upozorněn, že po ukončení akce musí být veškerá elektrická zařízení vypnuta (kromě přívodů el.energie k plynovým kotlům zajišťujících vytápění) .
8. Prostory, kromě suterénu, budou užívány pouze pro společensko-kulturní či rodinné akce.
Rodinné akce (svatby, oslavy životních jubileí apod.) jsou zpoplatněny částkou 1000 Kč/akce – jedná se o nájemníka s trvalým pobytem v obci. Pro ostatní nájemce rodinných akcí je částka 2000,- Kč.
9. Prostory, klíče a měřidla bude osobně přebírat či předávat pověřený pracovník obce – bude přebírat i odstranění způsobených škod – vše písemnou formou.
10. Vlastní zařízení těchto prostor
- sál-stoly, židle
- vybavení kuchyně - ledničky,mrazničky, konvektomat, fritéza, sklad – drobný materiál jako příbory, talíře, sklenice,mikrovlnné trouby, rychlovarné konvice apod./
- výčep -pivní vedení, lednička, kompresor
předá osobně pověřený pracovník obce. Je v zájmu každého uživatele, aby si uvedené věci osobně přebral a předal v příslušném množství. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
11.V případě porušení některého ustanovení (úhrada nákladů, hrubý úklid, neodstranění způsobených škod, kouření, pořízení kopií klíčů, překročení kapacity sálu, použití jiných vstupenek, než orazítkovaných obcí apod.) to může vést až k nepovolení další akce.
12. Tento provozní řád obdrží každý pronajímatel již při dohodě o termínu konání akce od hospodářsko- správní pracovnice obce.