Obsah postranní lišty
Oddíl postranní lišty
Oddíl postranní lišty
Oddíl postranní lišty
Oddíl postranní lišty
Obsah stránky
Tonoucí se stébla chytá (4)
Z připravovaného zpravodaje ( "provoz obce do náhradních voleb") :
Co konkrétního děláme:
Zastupitelstvo obce 20.srpna odsouhlasilo rozpočtové opatření v hospodaření obce se zaměřením především na stavby. Odsouhlasilo dodatky smluv k těmto akcím. Tyto kroky by měly zajistit dodělání (ne úplné) rozdělaných akcí a zajistit jejich financování (a tedy chod stavební skupiny) min. do 31.12.2018. Vycházíme z toho, že jsou podepsané smlouvy, jsou známé částky, je zajištěno financování, takže budoucí správce obce by měl toto všechno respektovat.
Co se týká začátku roku 2019, bylo by dobré zajistit odsouhlasením finančních prostředků na pokračování stavebních prací uvnitř objektu nové hasičské zbrojnice (příčky apod.) přibližně na období leden – březen 2019 (samozřejmě opět z pohledu STEMDu) – to připravím na poslední zasedání současného zastupitelstva. No a já pevně věřím, že nejpozději v březnu 2019 bude nové zastupitelstvo, nový starosta – no a ti ať rozhodnou jak dál…
Problém je ve vlastní organizaci práce s.r.o. – jsem jednatelem s.r.o. (neplaceným jednatelem). Chtěl jsem s funkcí starosty skončit i s jednatelem této společnosti. Znovu připomínám, že to, co mně bylo léta vyčítáno (střet zájmů – starosta x jednatel obecní společnosti) já považuji v podstatě za nezbytnost. Pokud člověk není „blázen“, vidí do dvou účetnictví a dle stavu financí si plánuje práci (samozřejmě se provádí akce, které jsou v zájmu obce, odsouhlasené v zastupitelstvu…). Nedovedu si představit „dva kohouty ne jednom smetišti“ – to by si museli hodně rozumět - a takový případ vlastně neznám (zkoušel jsem to v minulosti – na plný úvazek jako „šéfové“ STEMDu.s.r.o. pracovali Josef Zukal, Josef Vintr, Pavel Dvořák ).
Takže jsme se v radě obce dohodli, že v tomto zpravodaji zveřejníme, že do STEMDu přijmeme pracovníka na částečný úvazek jako stavbyvedoucího a jednatele této společnosti. Já osobně si myslím, že by se to mohlo (spíše mělo) spojit i s částečným úvazkem tajemníka obecního úřadu (doporučuji tuto funkci odsouhlasit – zřídit k 4.10. – tak, aby byl zajištěn i každodenní chod radnice – tajemník obecního úřadu není samozřejmě volen). No a ideální by bylo, kdyby se našel člověk, který se těchto „funkcí“ ujme , a který bude v náhradním termínu kandidovat a bude schopen a připraven při zvolení i starostovat.
Diskuse
Výpis komentářů
Obsah postranní lišty
Oddíl postranní lišty
1. KOJÁL Krásensko, družstvo oznamuje občanům, kteří mají zaplacené brambory, že v případě příznivého počasí se bude vyorávat ve středu 20.9., ve čtvrtek 21.9., v pátek 22.9.2023 vždy v době od 8,...
Přečíst celé hlášení >